Skriv din beskrivning här!

HEMMA.

Nu är jag hemma. Kom hem halv nio ungefär. Mams och Paps hämtade mig och sen åkte vi och handla godis till mammas jobb. Kom hem och åt middag sedan gick jag och Puma en prommis med Fredzan. Nu på kvällen har jag packat och lite så. Har bara två problems, hittar inte böckerna jag köpte för någon vecka sedan? Helt spårlöst försvunna. Sedan är ett grått linne borta också menmen, och min NY keps också kom jag på! Menmen har lite tid imorgon också. Vi ska åka hemifrån halv fem på eftermiddagen och planet lyfter klockan åtta. Ska till skolan innan och äta tomtegröt med Fanny och lämna in ledighetslappen till expeditionen. Nu ska jag fixa med min iPad och få lite serier och så till den. Sov så gott!! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback