Skriv din beskrivning här!

Idag.

Idag var en spännande dag på praktiken. Kan ju inte berätta något pga tystnadsplikt men aaaa. På kvällen var jag hemma hos en arbetskamrat med en annan arbetskamrat lol och pratade lite och fikade och så. Vi pratade även om vad vi ska göra när jag kommer hit efter nyår. Ska bli så kuuul!! Hihihi. Sedan kom jag hem och pratade med Fanny i telefon. Sedan duschade jag och packade. Imorgon åker jag hem men inte förrens 16.00 så taxin hämtar mig klockan 15.00 borta på praktiken. Landar 18.30 i kära Sthlm. Nej men trivs faktiskt väldigt bra här. Det är ingen som har bråttom någonstans och det är ingen som suckar om man ska betala i småmynt till exemel. Sedan känner alla varnadra här. Man småpratar alltid lite med grannen istället för att bara hälsa och sådant. Väldigt mysigt. Men samtidigt lite klaustrofobi känsla eftersom att alla vet allt om alla och det kanske man inte vill alla gånger ifall ni förstår mig.. Jaja, väldigt mysig stad i varje fall! Nu ska jag bara slappa innan jag ska sova. Godnatt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback