Skriv din beskrivning här!

Igår&Idag.

Heeej!!
Sorry för dålig update! 
 
Det var iallafall skitmysigt hos Fanny i fredags. Vi åt massa godis och skitgod chili con carne. Hennes pappa lagar alltid så god mat. Vi såg the vow också. 
Igår var det miniliga i vby. Tjejerna var verkligen sktiduktiga så det var kul! Sedan åkte jag till Brommaplan och blev hämtad av familjen och vi åkte in till stan för att handla dykargrejer. Hihi. Sedan var vi inne på Akademibokhandeln och jag fick tre böcker med mig hem. Åker ju fan snart så det gäller att bunkra upp. Nästa torsdag smäller det!! Vi käkade på Texas Longhorn i Kungshallen innan vi åkte hem och på kvällen gjorde jag inget speciellt.
 
Idag var jag iväg och jobbade lite. Sen dess har jag inte gjort så mycket. Haft mysmiddag med god mat och ljus och sånt. Dock har inte vi så mycket julpynt eftersom att vi snart åker hihi (kan inte säga det nog) 
 
Veckan som kommer är sista veckan på praktiken i djurhuset. Det har verkligen var superkul så jag ska passa på att njuta nu av sista veckan! Sedan är det praktik på djursjukhus och då ska jag iväg till GÄLLIVARE!!!! Asså fatta. Och helt ensam... Åker på söndag och kommer hem på onsdag. Egentligen skulle jag vart där veckan efter också men vi ska ju till fucking paradise så det går ju inte.. Ska iallafall upp två veckor när jag kommit hem också. 
Lite nervöst men det ska bli kul. 
 
Nu ska jag duscha och så. Hejsvejs!!!
 
 (Kan inte ladda upp bilder nu men det kommer så småningom)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback