Skriv din beskrivning här!

Snö.

Shiiit vad det snöar ute!!! Ska strax gå ut med Puma och leka tänkte jag. Det kommer hon nog att uppskatta. hihi.
 
Idag då, slutade en timme tidigare så det var skönt. Hade tänkt träna en timme men så orkade jag inte.. Hehe. Ska köra imorgon och på fredag tänkte jag. På söndag åker jag till Gällivare och nu har jag fixat boende. Så skönt. Skolan var rolig, vi fick berika djuren och lite så. Släppte ut chinchillorna i ett bås så dem fick springa runt och skutta och det tyckte dem var jättekul. Emma och jag var ensamma på eftermiddagen och vi kunde ju inte låta bli att kasta snöbollar på varandra. Haha. 
 
Ikväll är det knatteträning! Det ska bli superkul!!! 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback