Skriv din beskrivning här!

Update från Gällivare.

Tappade bort mig imorse och grät inför pappa i luren :( buhu. Inte lätt att va oskolad tjej i orientering alla gånger. Efter om och men hittade jag till praktikplatsen två timmar försent. Men det var ändå ok. Dagen har vart lugn och så. Fick skjuts hem och vart hemma sen 17.00 legat i min säng sen dess. Ska snart ut på stan för att leta efter mat hehe lol. Allt jag gör ligga i sängen och leta mat. Ska ringa mina kompisar sen också. Redan pratat med mams och paps. hihi. Ok peace out. ps. ÅKER FAN SNART TILL VÄRMEN. ska enbart gå omkring i bikini. 
 


haha neej stackare :( fett modig du är ändå! hoppas du har det bra :) vart ska du åka sen? hehe puss

Svar: Heheh :((( Jo jag har det bra :) hur har du det??? Seychellerna :) PUSS
Emma Söderkvist

2012-12-10 · 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback