Skriv din beskrivning här!

alla<3dag

Jag är en stor hejjare för alla<3dag. Tycker det är så fint, kärlekens dag. I princip alla mina vänner kallar detta foreveralone-dagen men där har ni fel. Man behöver inte vara i ett förhållande för att ha en lyckad alla<3dag eller lyckad vardag för den delen. Så ett tips är att bara rycka upp er och njuta av livet som helt fri för vi kommer väl alla gifta oss(?) eller iaf leva livet med en partner..
Iallafall så har jag spenderat dagen med massa härliga människor. I skolan hade vi kramrutor och hjärtformade plättar. Mysis. När jag kom hem fixade jag mig iordning lite och åkte sedan in till stan med Elsa och Fredrika och käkade på Kinamuren, mycket gott!! Åkte sen hem och mötte Felicia och Gabriela, kollade A cinderella story hos mig och chillade, dem drog väl vid tio eller nått. Jag och Puma följde Felicia hem till dörren och pratade, mycket fint och bra avslut på kvällen. När jag kom hem pluggade jag en snabbis och nu ska jag sova.
sötiiiisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback