Skriv din beskrivning här!

kan ni göra mig en tjänst?

Och snälla snälla snälla börja titta på Dubbelliv på Svtplay??? Serien är svensk och helt okej, lite seg i början. Men det viktigaste är att Charlie Gustafsson är med och han är typ helt dögullig. Asså avsnitt sex när dem sitter på klippan...... Dog typ.
Nu ska jag titta på I taket lyser stjärnorna där han också är med hehei.


HAAHAH omg Charlie Gustafsson!!! när jag var liten drömde jag att vi var tillsamans, drömmen är svår att glömma! vi rullade ner från en gräs kulle, vi var och åt, vi kysstes. asså Charlie Gustafsson! helt sjukt att jag drömde om honom.... det var efter jag såg "hjälp!rånare!" hahahaahhaahahaahahhaahahhahahahhahaahhaahahaah

2012-02-17 · 22:29:41

vem är marty?

2012-02-18 · 16:45:33

martina ;))))

2012-02-19 · 23:09:02

jaså :$

2012-02-20 · 12:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback