Skriv din beskrivning här!

Dampinlägg.

Är helt jävla SLUT. Först gick jag upp halv sex(!!!!) efter att ha sovit typ 4h. När jag kommer till skolan struntar jag och freddan i vårt språk och pratar med syvarna istället. Skönt att ha det på rätsida. Det fungerar inte att boka pass med mitt gymkort via internet och jag som vill träna på torsdag!! Mimmi ringde från jobbet och undrar om jag kan jobba 16-21 och eftersom att jag behöver pengarna så tackade jag ja. Dock glömde jag bort att jag typ skulle hinna vara hemma i 20 minuter. GAH var så jävla stressad. Det var bara in, packa väskan ut med Puma och så vidare mot bussen. På jobbet var det dock rätt chill förutom en äcklig liten kärring som klagade som fan. Nu är jag äckligt trött så ska se ett eller två avsnitt vänner och sedan sova. Imorgon får jag träffa mina småttingar!! En sak att vara glad för!
Heido från eran egna bitterfitta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback