Skriv din beskrivning här!

Monday.

Idag börjar alla andra skolan men själv har jag studiedag så jag börjar imorgon. I fredags var mormor och morfar här och åt trerätters med oss. det var jättemysigt, hade inte träffat dem sen julafton och jag brukar träffa dem minst en gång i veckan. I lördags sov Olivia här, vi såg en skräckis, when a stranger calls, och Sex and the city 2. Det var mysigt. Igår gjorde jag ingenting. Har börjat fixa med mitt nya rum under helgen. Dock går det väldigt segt, först måste jag slipa bort alla kanter på tapeten som sitter uppe nu. Sen ska golvet slipas och efter det ska väggar och tak tvättas och sen ska morfar måla taket och SEN kan jag börja inreda. Heh. Men är ändå fett taggad. Kommer bli jättefint tror jag, ska äntligen få en 120 cm säng♥.
Idag gick jag upp lite tidigare än tidigare dagar eftersom att skolan börjar imorgon.. Gjorde fattiga riddare till frukost. det var såååå gott! Lever typ för mat. Nu ska jag ut med Pumis och sen ska jag nog slipa lite i rummet och sen träffa Fredrika vid 16. Jag ska köpa gymkort och så tror jag att vi skulle spana in gymmet lite. Ska bli askul, är fett taggad på att komma igång med träningen.
Vi hörs lite senare!♥
Tjenare gröna ögon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback