Skriv din beskrivning här!

tja bloggtorka. Är du här på besök?

Hejsvejs!
Tänkte uppa er lite om dem senaste dagarna.. I fredags var jag hemma hos Fanny med Martina och Elin. Vi åt tacos och kollade film. Och åt jordgubbar doppade i Fannys chokladfontän!! Så gott. På lördagen tränade jag och kollade vampire diaries. Har precis börjat titta och det är såååå bra!!!
Igår jobbade jag lite och sen var jag bara hemma. Idag var det skolan och fixa med allt. Imorgon byter jag klass. Känns helt okej.. Åkte till mormor och morfar för att hämta banden till småflickorna och fick skjuts tillbaks till Ekerö. Gick ut med Puma en sväng och käkade mellis. Åkte och träna med Fredrika. Nu har jag typ precis kommit hem och ätit. Ska stax ut med Puma och sedan duscha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback