Skriv din beskrivning här!

DET NYA RUMMET.

Dock ska ju lampan bytas..
Hur fin är inte mattan då??
Längst in närmast väggen på sängen har morfar gjort utrymme för mina högtalare. Whoppi.
Garderoben är typ helt underbar. ALLT får plats och den är jättefin.
Smart pinne till gardinerna (y)
Ska sova första natten nu i natt... Lite nervöst eftersom att det är på nedervåningen hehe. Men det ska bli kul..
Martina följde med mig hem efter träningen en snabbis för att invänta sin skjuts hem så då sa jag:
Jaa då kan du få se rummet irl!!!
Hon: Jaa fett kul!
Jag: Du ska få en rundtur i rummet.. hihi Eller ska jag säga rumtur???
Asså det var så kul!!! Ibland får jag till det hehe ;)


hahahaha RUMTUR!!!

2012-03-15 · 08:20:36

Fan va snyggt! Älskar mattan :D

2012-03-15 · 12:42:16

Guuud vad snyyygggt!!!!

2012-03-16 · 18:24:21

fiiiiiiiint :)

2012-03-18 · 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback