Skriv din beskrivning här!

fre, lör, sön.

Sorry för jättedålig updatering men har inte haft lust! I fredags var jag i skolan och på kvällen var jag bara hemma.. Gjorde inget speciellt typ. Igår var jag hos Fanny och mös med henne och hennes hästar. Vi red ut med hennes kompis Annie och hennes häst och sen ville jag inte hoppa av så då fick jag rida lite på banan också! Hihi, hoppade en liten sockerbit och hon var jätterolig att hoppa. Det var asmysigt att rida igen, har verkligen saknat det. På kvällen kollade jag mello, hejade på danny för att han är så söt.. hihi. Men loreens låt var ju också bra! Idag jobbade jag och så skulle mormor och morfar vart här för att fira Puma som fyller tre idag!! men så mådde mamma dåligt så hon fick åka in till sjukhuset :// Nu mår hon lite bättre iaf :) Sedan skulle jag gjort en engelska uppgift som skulle in i dag men orkade inte så får ta det i veckan.. haha.
Nu ska jag kolla Oc iaf, pusssss.
Fina lilla Gina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback