Skriv din beskrivning här!

hej jag är dålig.

Min helg har gått assnabbt! I fredags skulle jag träffat Emma N men hade ont i huvudet så orkade inte.. På lördagen var det miniliga med småtjejerna, sedan åkte jag hem och gick en prommis med freddan. Asmys. På kvällen såg jag och Olivia Hungerspelen som var så JÄVLA KICKASS. Asså se den, så jävla grym film. Idag jobbade jag två timmar extra. 10-16 men det var chill, var så sjukt trött i början bara. När jag kom hem sov jag lite framför Vänner och åt sedan asgod lasagne (ska äta våfflor imorgon hihi) sedan sprang jag en runda efter maten och körde styrka när jag kom hem. Imorgon blir det träning med köttsteffe. hihi.
Hej min älskling<333333333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback