Skriv din beskrivning här!

idag har vart en lång dag.

Började med en tretimmars tur på ikea. Fick med mig i princip allt jag ville ha. Bara ett bord, stol och en hylla som saknas men det är ju bara smådetaljer. Så himla najs, vi fick allt hemlevererat tidigare ikväll så allt står packeterat i rummet. Morfar ska börja bygga ihop det nästa vecka. Kom hem vid halv tre och chillade ett tag. Åt middag och åkte in till stan med Fanny, Martina och Elin vid halv sju. Asså ni kan inte gissa vem som sitter på Mcdonalds när vi går in? CHARLIE GUSTAFSSON!!!!!!!! omgomgomgomg. FLIPP. Hihi, ni skulle sett min rekation. Inte diskret direkt.... Men iaf. Vi såg ju då filmen War horse, den var helt okej. Lite otäck vid dem värsta krigsscenerna.
Kom hem alldeles nyss eftersom att vi fick vänta på tunnelbanan i typ en halvtimme. Men nu ska jag iaf sova, imorgon ska jag upp vid nio typ och åka till en klasskompis stall. Sen ska vi hem hit och hon ska sova över. Jättemysigt!
Pussisss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback