Skriv din beskrivning här!

Lördag.

Hejsan! Igår var jag ju som sagt på Ikea med mormor och morfar. Vi fick med oss alla små detaljer som behövdes förutom ett nattduksbord. Sängen är typ en meter hög och det är svårt att hitta ett nattduksbord som är så högt.. Men fick med mig lite andra grejer som kommer på plats på måndag så tänkte visa då.. Igår träffade jag Olivia också, hade saknat henne så det var kul. Vi satt bara och pratade om allt som hänt typ hihi. Hon gick hem vid elva igår typ så jag satte på en film efter det och somnade halv ett eller något. Sov till elva idag, jätteskönt!! Brukar annars gå upp vid nio både lördag och söndag (på söndagar går jag ju upp för att jobba..) men idag to jag sovmorgon. Åt en riktig lördagsfrulle med pannkakor och juice. MUMS. Har inte gjort så mycket utav denna dag än.. Städat i garderoben och rensat ut massa kläder som är för små och så.. Gjort plats för alla New york kläder! Heh. Ska strax gå ut och springa med Puma tänkte jag.. Och sedan ska jag baka snickerskakor. hihih. Hoppas ni får en bra lördag!
Alla klkäder som jag rensade bort..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback