Skriv din beskrivning här!

Bra dag.

Hej!
 
Har haft fullt upp idag därav ingen update här :( 
 
Alla fall så har det vart en mycket bra dag idag! 
 
Vaknade halv tolv utvilad och redo för dagen. Åt lite frukost med familjen och sen gick jag ut med Puma, kom hem duschade och gjorde mig iordning. Sedan åkte vi till Spånga och lämnade Gustav på träning och jag gick på bio med mamma och pappa hehe. Vi såg Möhippan som var rätt rolig, helt i min smak. Sedan handlade vi lite och åkte och hämtade honom igen. Åkte hem och hämtade ut paket på Ica, min väska jag beställde i onsdags från Gina hade kommit! Riktigt snabb leverans! Det gillas!! Och den är sååååå fin. Ska visa bild imorgon när det är ljust i mitt rum. I alla fall, vi åkte vidare hem och åt middag och sen kollade vi X factor. Isak <3<3<3. Det bästa med denna dag måste nog vart att Felicia bokade Lana Del Rey biljetter till oss när hon kommer till Sverige i vår. ASSÅ OHMYGOD!!!!! Lyssnar på denna kvinna varje dag och hon är typ min gud, ser upp till henne jätte mycket och det ska bli så jävla awesome att se henne live!!!!!!!!! Speciellt med Felicia för jag vet att hon avgudar henne också (mer än mig) så det ska bli jävligt najs!!! Sen har jag inte gjort så mycket mer typ. 
Ska kolla på The Lucky One nu med Zac Efron och sen sova, tänkte gå upp någorlunda i tid imorgon och gymma eftersom att mamma friskförklarat mig nu, yeeey!! Okej skrev typ en bok. Hejdååå. 
 
Ni får lite bilder på Lana istället för på mig idag hehe.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback