Skriv din beskrivning här!

Busy days.

Shiiiiit, haft lite ångest över den dåliga updaten.. Men har på riktigt inte haft tid.. Aja, nu får ni en update om de senaste dagarna. 
 
Torsdag. Var i skolan och slutade som sagt tidigt, åkte då till gymmet och sedan hem för att duscha och göra middag. Fanny kom och då åt vi Tacos. Sen gjorde vi oss iordning för Halloweenfesten som skolan anordnade i Jakan. Det var rätt så kul tills slutet.. Behöver inte gå in på mer detaljer.. Fanny sov hos mig sen. 
 
Fredag. Skola och sen åkte jag hem till Fanny på kvällen, vi åt middag och mös med en rätt dålig film. Åkte hem vid tolv.
 
Lördag. Miniliga med basketlaget 9-11 i vby så var uppe tidigt. Efter åkte jag till Mormor och Morfar där mamma, pappa och Puma var. Vi fikade lite och sen åkte vi hem. Var på gymmet också. På kvällen kom Fredrika, vi gjorde egentligen inget speciellt like in the good old days. Åt fruktsallad, kollade SOR parodi, sjöng till Just Bieber lol.
 
Idag. Var och jobbade 11-15 sen åkte jag till Spånga och kollade på Gustavs hockey match, det var kul och så :) hihi. Sen åkte vi hem och åt middag och det är väl det. 
 
Imorgon är jag ledig vilket kommer bli awesome så jag kan sova lite. Sen ska jag gymma och åka och köpa jobb byxor med mormor och morfar. Ska praktisera i djurhuset från och med Tisdag i fyra veckor fram. Ska bli jättekul. Har för övrigt inga fler lektioner det här året! Hade min sista riktiga skoldag i fredags!! Nu är det praktik som gäller. Weeey.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback