Skriv din beskrivning här!

.

Hej på er!
 
Är sjukt trött idag.. 
 
Igår var jag som vanligt i skolan, i uteladan med får, grisar och fåglar. Det var superkul! Speciellt att handmata djuren! Trots att jag blev biten av en gris.. 
På kvällen var jag på gymmet i två fucking timmar. Är helt slut idag.. Men det var skönt.
 
Idag var vi i inne ladan med iller, kaniner, marsvin, chinchillor och höns. Det var kul det med! Funderar på om jag ska åka och gymma eller om jag ska chilla hemma lite. Är som sagt sjukt trött. Har redan hoppat in i min Onepiece.. Hehe. Nu ska jag gå ut med Puma i rusket i allafall. 
Tänkte göra ett inlägg om min träning senare, tänkte att det kanske kan vara kul.. Vi får se om jag orkar. 
Sorry att bloggen är så tråkig. 
 
 


me like your blogg! kämpa på ba! jag vill i alla fall läsa om tränings grejsimojser

2012-11-27 · 17:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback