Skriv din beskrivning här!

Onsdag.

Idag var det knatträning alltså blev det inget gym idag, men man måste ju vila också. Jag var i allafall själv idag med 26 små höns men det gick bra. 
Imorgon är det också träning fast med en ny grupp.. Lite nervöst men det är ju bara en timme så jag hoppas att det ska gå bra. Alltså blir träningen lidande då också men får köra extra länge på fredag istället då jag är ledig (!!!!!!)
 
Skolan var rolig som vanligt, det är sååååå himla kul att hålla på med djuren. Mycket bättre än att sitta i skolbänken ju. Nu ska jag strax sova i alla fall. Får se hur det går, är inte så trött.. 
 
Är förresten galet shoppingsugen!!!! Fast samtidigt vill jag inte göra av med pengar men det finns några saker jag måste ha!!! Ska försöka få med mig in Fanny till stan på lördag, annars åker jag kanske själv.. 
 
Okej nu ska jag avrunda innan det blir för rörigt. Sovgott!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback