Skriv din beskrivning här!

Söndagslista.

Vilken dag är det idag?
Söndag.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?

Den som skickar iväg ett hjärta.

Vad ska du göra ikväll?
Kvällen är ju typ snart slut, snart natt ju. Men ska nog kolla någon serie eller så innan jag sover.

Säg två bra uttryck:
Jag kan typ inga bra uttryck?? 

Vad blir du glad av få höra att du är?
Rolig, snäll, söt typ?

Visa en bild du inte minns ha tagits:

 
Fanny smygfota mig när jag prata i telefon.
 

Vem saknar du?
Typ ingen, saknar nästan aldrig någon.

En bild på något som är asbra att ha:

 

 
En mössa så att man inte fryser!!!
 
 

Vad är du bra på?
Komma ihåg exakt när lektioner börjar och i vilket klassrum, hitta söta pojkar, vara uppe för sent.

Vad vill du ha?
Bara lite småsaker så som nya sovshorts, ny bikini, ny väska och såna oviktiga saker. 

Vad tycker du är roligt?
Fredagar, prata skit med mina allra bästa, klappa djur, äta mat, resa, DANSA.

Vad är du dålig på?
Gå upp ur sängen utan att snooza, matematik, veta vad jag vill eller känner.

Vad tänker du baka i veckan?
Tänkte inte baka alls. 

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Så sinnessjukt trött. 

Vem är du kär i just nu?
Är inte kär.

Vad var det första du snodde?
Har aldrig snott något. 

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Ta hål i öronen!!!!! 

Vad bävar du inför?
Detta kommer låta jätte konstigt men bävar lite inför min 18 årsdag. Samtidigt som jag längtar fruktansvärt mycket och tänker på det flera gånger varje dag så är det liksom då man är vuxen. ALDRIG MER ETT BARN. Fatta vad sjukt, det skrämmer mig jättemycket. 

Vad händer i helgen?
Den här helgen är ju strax slut så får berätta om nästa. Ska ha Sagan Om Ringen marathon med fredzan. Sedan ska jag nog kolla hockey, gymma och ha basketcup igen. 

Är listan slut nu?
Verkar inte bättre än så.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback