Skriv din beskrivning här!

Torsdag&Fredag

 
Igår var jag i skolan som vanligt, sedan åkte jag hem gick en sväng med Puma och åt lite middag ensamt. Sedan åkte jag till Träkvista föra tt ha träning dock så kom det ingen så det var rätt ovärt. Åkte hem då och kollade på Breaking dawn part 1, hade inte sett den!! Skandal, jag vet! 
Idag var jag på gymmet i en och en hlav timme, riktigt skönt. När jag kom hem gick jag och Puma ut i skogen och hade det mys. Sedan gjorde jag mig iordning medans jag åt mellis lol. Åkte till Vällingby och köpte en cape/poncho på Åhlens och sedan mötte jag Felicia. Vi såg nya twilight filmen, den var helt ok. Åkte hem och åt sushi och nu sitter jag framför X factor. Isak<3333
 
 
På gymmet.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback