Skriv din beskrivning här!

Trött men ändå en bra dag.

Hej på er! Första dagen på praktiken avklarad! Jag ska vara inomhus de här två veckorna och sedan ska min grupp vara ute. Vi var i fågelrummet på förmiddagen där vi fick ge dem mat, städa burar, göra berikningar och hänga in dem i burarna. På eftermiddagen var vi terrarierummet där vi fick göra rent i akvarium, mata fiskar, hålla ormar och städa hos syrsor. Hehe. Det var väldigt kul alltsammans förutom kanske städa syrsornas burar som var fulla med bajs och kiss..

Gick in i matsalen med mina arbetskläder och det gör jag aldrig om......... Skämdes ögonen ur mig.

Har precis kommit hem från en prommis med Puma. Snart blir det mat och sen ska jag till gymmet.

 

 
Jag håller en orm!!!!! Weeey. Höll i en större också kan visa imorgon :) 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback