Skriv din beskrivning här!

Är inte så ofta personlig här...

En sak jag undrar väldigt mycket över är när fan jag ska bli kär.. 
 
När någon ska tycka om mig och ge mig hans hjärta jag så varsamt ska ta hand om. Enligt mig finns det inget bättre än att vara kär. Hela ens tillvaro blir så mycket bättre, man kan inte sova på nätterna och man svävar på moln om dagarna.. 
 
Jag orkar fan inte vänta längre. Om du finns därute så träd fram nu på en gång, jag har ej tålamod för detta. 
 
Saker vi kan göra om det blir vi:
 
Högläsa ur varanns favoritböcker. 
Hångla under täcket en tisdageftermiddag istället för att plugga.
Äta frukost i sängen.
Gå på bio och hålla hand.
Leka musikal.
Bada badkar.
Gå långa promenader.
Stanna uppe hela natten och prata om livets mening.
Gå på fest och dansa tills fötterna värker.
Åka till ett nytt ställe.
Äta godis och kolla på mysiga kärleksfilmer.
Sitta i varandras knän och pussas tills man får ont i läpparna. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Åh så gulligt!!! Det kommer det kommer, tat lugnt älskling ❤

Svar: :)))))) du där bäst <33333
Emma Söderkvist

2012-10-16 · 07:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback