Skriv din beskrivning här!

Är duktig.

Listor är så roliga så här får ni en till!
 
Hur gammal är du om fem år? 22
Vem var den sista du träffade? Gustav
Hur lång är du? 162
Vilken var den senaste film du sett? Såg halva American Pie filmen med Fanny i lördags.
Vem pratade du senast med i telefon? Fanny.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det gör vi. Till Fanny. 
Vad är dagens planer? Ut på en pw och ikväll ska jag kolla de två senaste Awkward avsnitten och äta glass + tagga lite inför London.
Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Beror på vem det är och vad man vill ha sagt men helst sms.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är gifta
När såg du senast din mamma? Igår kväll innan jag gick ut. 
Vilken ögonfärg har du? Tråkigt svenskt blåa :(
När vaknade du idag? Typ runt sex? Kommer inte riktigt ihåg. 
Har du någon gång hittat en katt? Nej
Vilken är din favoritplats? Höhö min säng. Haha nej men jag vet faktiskt inte, kanske i havet utomlands. Eller i New York, lol alltid :3 
Vilken plats föredrar du minst? Hmm, skolan? Lol nej men skolan är rolig ibland ju! Typ en varm buss?
Vad skrämde dig som barn? Ekerömannen lol, nej men mörker och sånt.
Vem fick dig att skratta senast? Fredrika haha
Är du för ung för att äga vinylskivor? Jaaa..
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover med. 
Hur många kuddar har du i sängen? Nio stycken.
Hur många landskap har du bott i?  Ett:  stockholm
Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
Är du social? Jaa, det är jag väl? 
Vilken är din favoritglass? Ben and Jerry's Chocolate Fudge Brownie.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och resa. 
Tycker du om Kinamat? Nejnej.
Tycker du om kaffe? Nej.
Vad dricker du till frukost? Vatten, pepsi max eller juice.
Sover du på någon särskild sida? Skedar alltid Puma först höhö, sen lägger jag mig på rygg och sen på mage. 
Kan du spela poker? Nej haha.
Tycker du om att mysa? Ja men det klart!
Är du en beroendemänniska? Jag vet inte riktigt! Jo kanske. 
Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag vet bara, känner gör jag inte . 
Vill du ha barn? Ja massa!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska såklart.
Har du någonsin åkt ambulans? nej
Föredrar du havet eller en pool? Haaaaavet
Vad spenderar du helst pengar på?  Kläder lätt. 
Äger du dyra smycken? Ja några men det är bara sånt man fått. 
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ägg.
Vem är den roligaste människan du känner? Fredrika och Fanny är rätt så roliga hahah. Sen har pappa och jag samma humor och han kan alltid få mig att skratta haha.
Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på foten jag fick när jag var liten i våran pool. Stoppade in foten i en trasig lampa så fick glasbitar där i. Gjorde rätt så ont.
Vad har du för ringsignal? Den coola iphone signalen!
Flirtar du mycket? Haha, kanske. Typ? 
Vart togs din profilbild för din blogg? Har ju ingen sån!
Kan du byta olja på bilen? Nej haha..
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar aldrig på radio längre men det var väl typ the voice i bilen eller något sådant. 
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev rotfrukter hahah jätte random jag vet.
När var du i kyrkan senast? När jag blev konfirmerad.
Vilka personer utmanar du? Alla som tog sig tiden att läsa allt detta :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback