Skriv din beskrivning här!

Galeeeeet.

Igår var jag på fest i Jakobsberg med Fredrika och Gabriela.. Haha det var fan askul. Vi dansade och hängde runt hela kvällen, jag blev jätte trött vid halv ett någon gång så åkte hem då medans dem andra stannade kvar hehe. Pappa hämtade mig i Spånga i allafall så var hemma någon gång vid två. Men det var länge sedan jag hade så kul typ haha.
Idag var jag i Bromma med pappa och handlade lite välbehövliga saker så som nya arbetsskor och hörlurar, kom hem och var ute och sprang 4 km + styrka på det. Efter det hängde jag lite med mormor och morfar som kom hit och fikade och sen träffade jag Fredrika på en prommis.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och äta middag sen kommer Fanny hit och ska få lite skvaller om igår haha lol nej men vi ska väl bara mysa lite. 
 
 
Ända bloggbara bilden från igår typ.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback