Skriv din beskrivning här!

HELG.

Väldigt skönt med helg. 
 
Jag har precis ätit lunch här hemma och ska snart städa mitt rum och efter det ut på en löptur. Fanny kommer hit vid tre och stannar här ikväll. Weeey. 
Hade skola på förmiddagen då jag gjorde provet, hoppas att det gick bra! Sedan skulle jag lämna in min Etologiska Studie men då hade inte min uppsats skickats så kunde inte skriva ut den i skolan. Men min lärare sa att det var okej att lämna den i hans fack på måndag så det känns skönt.
Imorgon ska jag jobba 16-19 och söndag 11-15 annars har jag inget mer planerat men är rätt ensam i helgen eftersom att Gustav har hockeycup. Kan vara rätt skönt det med. Och det bästa av allt: INGET PLUGG! Tjoho. Hoppas ni får en bra fredag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback