Skriv din beskrivning här!

Onsdag.

Igår hade jag världens slappaste tisdag typ. Hade tre lektioner och på eftermiddagen sov jag och bara slappade. Sköööönt. 
Idag var det skola fram tills tre mötte Fredrika vid Bällstavägen och skulle kolla på ett jordnöts smör. Ingen av oss köpte det men köpte en massa annat hihi, vuxenpoäng åt oss som faktiskt tycker det är kul att handla (Y) 
 
Sedan var det bara hem ut en sväng med Puma och äta middag med mams och paps. Gick sedan upp till Närlundaskolan för basketträning. Var dock helt själv idag men det gick faktiskt bra! Kom hem och gav mig ut på en löprunda. Var dock lite läskigt eftersom att det var så mörkt ute men sprang ändå 4.5 km. (den sista halva kilometern är jätteviktig!!) Så jag är nööööjd. Körde styrka när jag kom hem sen också.
 
Nu sitter jag nyduschad i min säng i pyjamas och ska äta vindruvor och kolla på The Office. Mega skönt. Imorgon ska jag nog på Björnstammen på Gröna Lund tror jag?? 
 
 
 
Jättesnygg så här innan läggdags men hatar inlägg utan bilder :P 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback