Skriv din beskrivning här!

Slappaste onsdagen.

Hej på er! 
 
Idag började jag ju som sagt dagen med en powerwalk i skogen med Puma. Vi gick upp till Maskbacken och sedan hem igen. Det var riktigt skönt att börja dagen med det. Var helt lugn efter det. Åkte till skolan vid tolv och hade en riktig lektion typ. Sen kom jag hem och åt mellis och efter det middag haha. Nu ikväll var det knatteträning med Martina. Tyckte faktiskt att det gick jättebra. Nu ska jag väl snart gå och sova typ. Har inte hänt så mycket idag. Hehe. Imorgon sover Fanny här, så blir kanske inte så mycket updatering. Sista delen av London kläderna kommer i alla fall :) 
 
 
 
Okej ni tror säkert att jag går runt i denna tröja dag ut och dag in men så är icke fallet.. Den är bara såå SKÖN. hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback