Skriv din beskrivning här!

De senaste dagarna.

OMGGG HEEEJ!!!
 
Har haft fullt upp!!!!!! I måndags kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde... I söndags slutade jag iaf på donken! I am a free woman!!! SÅ SKÖNT!!! Måndagen var det skola och så stannade jag kvar länge juste! Var hemma halv sex typ. Dansade och gjorde klart en redovisning som skulle redovisas på tisdagen. I tisdags var jag på Justin Bieber med min kusin! Det var superkul även fast jag inte brukar lyssna på honom. Vi hade ståplatser men tyckte visåg bra ändå, det var häftigt att se en så stor kändis och han var duktig (och snygg) I går slutade jag halv tolv och åkte in till mammas jobb för att äta lunch med henne och fixa behörighetskort på jobbet och så. Åkte hem och gick en pw sen var jag och coachade, de var kuuul. Idag hade jag lång skoldag, som gick rätt segt faktiskt. Har precis sett på tonårsbossen hihi och nu ska jag chilla lite innan jag ska sova. Imorgon har jag också rätt lång skoldag och sen ska jag och Fredrika hitta på något, kanske bio. På lördag är de miniliga och så ska vi fira mormor som fyllde 68 i veckan! På söndag ska jag, mamma och pappa på handledarutbildning. Mamma har inte heller körkort så vi ska ta tillsammans, haha kommer nog gå jättebra. Hon måste ha till hösten så jag ska väl satsa på det med. Men nu ska jag fortsätta med mitt chillande. 
 
 
Shoutout till bästa Fredz, fick örngottet (som det står världens absolut bästa kompis på <333) av henne so much love.
 
Jag och Linnéa innan JBBBBB



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback