Skriv din beskrivning här!

De senaste dagarna.

Hade en väldigt bra födelsedag. Blev firad av familjen på morgonen och så, sedan kom Fanny och åt frukost med mig. Hon hjälpte till med alla förberedelser inför brunchen som jag hade. Det var mycket trevligt och blev jätteglad för alla presenter. På kvällen kom som sagt mormor och morfar, vi gjorde egentligen inget speciellt men det var mys ändå. Det är SÅ skönt att vara 18. Handlade på Ica nu på eftermiddagen och tänkte flera gånger: Jag får köpa öl och cigg om jag vill! Det är en sån häftig känsla! Även fast jag inte vill ha något av det så är det jävligt coolt! Eller att tänka, jag kan flytta hemifrån nu om jag vill. Haha! 
 
I alla fall, igår var jag och Felicia på Lana Del Rey på Annexet! Alltså FYFAN vad bra hon var!!!!! Helt sjukt, kan inte ens beskriva med ord hur bra hon var. 
 
Nu ska jag ut på en Powerwalk med Puma och sen köra styrka här hemma, sen måste jag plugga. 
 
 


Gu va snygg skjortan va!

2013-04-09 · 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback