Skriv din beskrivning här!

Helg.

Igår var en riktig sportdag! Först var det miniliga 10.30-12.30 i vby. Tjejerna var superduktiga så det var jättekul! Sedan hem och direkt iväg till skärholmen och lämna Gustav i hockeyhallen. Jag, mams och paps käkade på Espresso House och gick runt i Skärholmens centrum. Hittade inget speciellt utan fördrev tiden bara, åkte tillbaka till hallen för att kolla hocket vid fyra. Det blev 2-2 men tyckte han var duktig ändå. Sedan åkte vi hem och åt, jag åt sötpotatis och kyckling, muuums. Mamma och pappa åkte tillbaks till hallen och kollade sista matchen, det har varit cup den här helgen, medans jag tränade själv. Cyklade och körde mage, hade fortfarande träningsvärk sen i onsdags så det gick inte superbra men funkade! Mös med mörk choklad, vindruvor + chokladdoppade gojibär på kvällen med lite böcker! Idag jobbade jag 10-15. Nästa gång är sista! Det gick helt okej idag, känner mig sjuk igen så det var lite jobbigt faktiskt! Mötte Fanny direkt när jag kom hem, vi skulle kollat spring breakers men versionen jag laddat ned var så dålig kvalle så vi chillade lite istället. Det vill säga jag sov och hon hängde på tumblr, haha. Nej men vi bokade hotell i London också så det kändes skönt! 
Har inte gjort något speciellt nu på kvällen, ätit middag, promenerat med Puma och duschat typ. 
 
Nu ska jag skriva en shoppinglista till mamma som åker till Dubai 2 Maj, hihii! 
 
Sötpotatis och kyckling.
 
Gotttt!
 
Duktiga brorsan!
 

Lax med quinoasallad. 
 
 
Lite lunch på jobbet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback