Skriv din beskrivning här!

Lördag.

Hej!
 
Var hemma i torsdags och kurerade mig. Igår var vi och körde fyrhjuling i Botkyrka, det ingår i en kurs i skolan så alla naturbrukare ska göra det i tvåan. Det var såååå kul!!! Vi fick göra lite olika övningar och körde med och utan släp. Vi körde i backar och lite olika banor osv. SÅ kul! Fick alla rätt på provet så nu har jag ett förarbevis i terränghjuling som det så fint kallas. Igår kväll var jag bara hemma, fixade lite med mina konton och gjorde ett nytt konto för sparande och så. Känns väldigt kul faktiskt! Beställde även hem ett nytt bankomatkort hihi. Hello vuxenlivet. Idag har jag ätit långfrukost med mamma, vi satt säkert i två timmar. Jättemysigt, och nu har jag precis tjatat med mig henne på en promenad. Hoppas ni får en fin lördag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback