Skriv din beskrivning här!

Torsdag

Har vart i skolan som vanligt, det var tråkigt. lol. Nej men snart är det över och imorgon är det fredag!!! Jag ska först på teater och sen ska jag och Fredrika gå ut och dansa, tjuhu! Blir nog kul. 
 
Idag har jag tränat hihi, gick en powerwalk och tränade armar och ben. De gick bra! Har pluggat lite nu på kvällen och pratat med Fanny en stund i telefon, kommit fram till att jag måste hitta tillbaks till mitt glada jag igen. Såhär kan jag inte fortsätta. Så sjukt ändå att hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv. 
 
Igår beställde jag två böcker och idag en t-shirt från favoritmärket Wildfox. Visar allt när det kommer! Nu ska jag läsa lite. Puss. 
 
 
Från igår. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback