Skriv din beskrivning här!

Träning.

Har precis tränat färdigt. Cyklade till Lovö Edeby och köttat mage. Så himla skönt! Älskar fan att träna, har tränat rätt så flitigt i nästan ett år nu och det är inte längre något jobbigt jag undviker utan jag längtar efter det när jag är i skolan, bara få komma hem äta mellis i lugn och ro och sedan ut och cykla/springa/powerwalka. Det har blivit min vardag liksom. Och jag tycker att det är så KUL! Ser jättemycket skillnad på kroppen också, framförallt känns det jättebra i kroppen. Äter ju rätt så nyttigt också och det känns jättebra det med, tycker det är kul med mat. Och det känns bra att äta rätt. Längtar redan efter imorgon då jag får träna igen haha. En dag ska jag visa progress bilder så ni får se vlken skillnad det faktiskt är! 
 


haha har fan också börjat o längta efter o träna! vi kommer va beachbrudarna 2013!!!! lol

Svar: hahah, high five!!! Yeah buddy!! :D
Emma Söderkvist

2013-04-11 · 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback