Skriv din beskrivning här!

Valborg.

Hejsan!!
 
Förlåt för så himla dålig update men har inte haft tid!!! 
 
I fredags var jag hemma hos Fredrika, vi gjorde jättegod middag och bara chillade. På lördagen var jag uppe i tid och cyklade och sen gjorde jag mig iordning för att åka på miniligeavslutning i vby, det gick superbra och tjejerna var så duktiga!! Sedan åkte jag hem och gjorde mig iordning igen för att åka till mormor och morfar och fira hennes födelsedag, vi fick jättegod mat och efterrätt. På söndagen var det handledarkurs som sagt. På kvällen tränade jag också. Igår var jag i skolan som vanligt och när jag kom hem gick jag en låååång PW med Puma och körde styrka när jag kom hem. Nu har jag precis ätit mellis och ska gå en promenad men Puma sen ska jag duscha och fixa mig för att åka till Fanny och fira Valborg med henne och hennes familj, ska bli supermysigt! Hoppas ni får en bra kväll! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback