Skriv din beskrivning här!

Freeeedag.

Hej på er! 
 
Igår var jag i skolan från typ 10 - 15. Vi hade en kille hos oss som pratade lite om studentskivan och flak och så.. Skolan gick bra i alla fall. Övningskörde igår på kvällen också, inne i stan denna gång, de gick riktigt bra faktiskt! Snart har jag nog de där förbannade körkortet i handen! 
 
Idag hade vi bara en lektion där vi såg på film. Lite segt menmen, sa hejdå till Fredrika också, hon åker ju till London på måndag den lycko osten. Vill också dit! Hehe. 
Ikväll kommer Fanny hit! Vi ska äta en av mina favoriträtter Kyckling och sötpotatis och sen ska vi äta ben & jerrys. Imorgon ska jag packa och handla lite grejer inför Gällivare. Har verkligen ingen lust att åka, de pendlar lite fram och tillbaks.. På kvällen ska jag i allafall hem till Fanny för att fira hennes födelsedag på måndag. Så jäkla segt att jag åker dagen innan hon fyller 18 :((( 
 
 
 
Sist jag var där uppe, galet fint är det i alla fall men nu är det ingen snö där som tur är. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback