Skriv din beskrivning här!

Hemma på riktigt!

Nu är jag hemma från Kroatien. Äntligen lite peace and quite. Nej men de har varit superkul att vara ute och resa men skönt att vara hemma också.. 
 
Kroatien var i allafall supernice. Vi bodde på ett fint hotell och tog massage och ansiktsbehandling. Annars log vi bara vid stranden och solade hela dagarna. En dag åkte vi med en båt ut till två öar och så såg vi delfiner! De var superkul! Blev kär i en kille också hehe... 
 
Idag har jag promenerat med Puma, kollat hockeymatch och handlat mat. Riktigt skön söndag helt enkelt. Börjar inte skolan förrens på onsdag så har lite sommarlov kvar att njuta av. Imorgon ska jag träffa Fanny och på tisdag vet jag inte.. Vill jättegärna se på bio så ska höra om hon vill göra det tror jag nog.. hihi. Ska visa er bilder från London så fort jag får dem också! 
 
 
 
 
 


NEJ MEN FYFAN VA BRUN DU ÄR!!! Känns inte så bra...

2013-08-18 · 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback