Skriv din beskrivning här!

Jakten på den perfekta halloumin.

Jag älskar verkligen halloumi! De är min favorit matost. Den har allt, sälta, konsistensen. Nu är det bara så att jag inte hittat något märker jag gillar än. Tror jag började med Icas men den var smaksatt med något som ibland kunde smaka typ mint = inte gott. Testade därför en ny förra veckan från Zeta som ska vara ett bra märke men den var alldeles för salt. Så idag testade jag Fontana som Fanny tipsade om, fick bara tag på en med peppar i sig men tänkte att jag nog testar den ändå. Den var inte heller god :( Så antingen går jag tillbaks till Icas eller fortsätter jakten. 
 


Men HAHAHA knäppis!

Svar: Heheheh :$
Emma Söderkvist

2013-08-28 · 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback