Skriv din beskrivning här!

Lördag

Godmoooorgon.
 
 
Igår var jag ju ledig vilket var suuuuper skönt. Gick en pw i skogen med Puma och sen cyklade jag fram och tillbaks till Nockeby. Var ju lagom trött efter det. Åt lite lunch och duschade och sen kom Fanny, vi gjorde inget speciellt till en början men framåt kvällen åt vi tacos och satt ute och pratade i två timmar, sen gick vi in och kollade på The adjustment bureau och åt mörk choklad. Filmen var sååååå bra! Kan verkligen rekomendera den. Följde henne till bussen vid tolv och mötte Fredrika och hennes kompisar av slump. Somnade ganska sent igår så tog en lååång sovmorgon idag. 
 
Idag är jag ensam hemma så vet inte riktigt vad jag ska göra.. Hade tänkt fota lite av Londonshoppingen och lägga upp här. Sen tänkte jag nog också köra lite styrketräning då jag inte gjort det något den här veckan utan bara fokuserat på konditionen. 
 
Lite tråkigt att vara ensam, har varit det varenda kväll den här veckan förutom i tisdags och igår då. Ibland tycker jag att det är skönt men det är lite jobbigt när det är hela dagen så här.. Menmen, inte så mycket att göra åt det. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback