Skriv din beskrivning här!

Mysdag

Heej!
 
Fanny var här tidigare idag som sagt, jättemysigt att träffa henne igen! Fick alla bilderna av henne också som ni ser här under.. Vi pratade i allafall om allt vi missat nu under veckan och kollade igenom alla bilderna.. Sen åt vi lite lunch och var ute en prommis med Puma. 
 
Jag går på detox den här veckan och äter inga mjölkprodukter eller kött/fisk/fågel. Alltså endast grönsaker, frukt, ägg, ost i form av feta och halloumi. Gott och skönt med bra mat igen men har nu blivit hungrig igen och vet inte om jag ska ta mig ut för en löptur först och sen käka eller äta först.. hmm.. Tror jag springer först annars blir det så sent. Oh well. Hejsvejs så länge. 
 
 
(Nu får blogg.se skärpa sig med bilderna!! ) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback