Skriv din beskrivning här!

Ny design

Godmorgon!
 
Jag har precis ätit frukost, åt havregrynsgröt med äpplen och jordnötssmör hehe jättegott, sen åt jag ett ägg och grapfrukt och ett stort glas vatten. 
 
Vad tycker ni om nya designen?? Jag hittade en gratis som redan var färdig så att det bara var att kopiera in den, väldigt enkelt! Eftersom att det är en tagen får man inte byta bilderna där uppe vilket är lite synd.. Menmen, den är ju såååå mycket bättre än den förra. Har inga direkta planer nu på dagen.. Ska väl promenera med Puma och lite så.. Kanske går en pw och kör lite styrka sedan, de jobbiga är ju att duscha sen bara hehe.. 
 
Ska se på bio med Fanny ikväll i alla fall. Vi ska se The heat, den verkar rolig så de blir nog bra. Vill ni se allt jag shoppade i London eller är det tråkigt?? 
 
 


Självklart vill vi se vad du shoppat!

Svar: Hehe okejjjj
Emma Söderkvist

2013-08-20 · 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback