Skriv din beskrivning här!

Hejhopp.

Hej på er! 
 
Förlåt för den mega sega updateringen! I fredags simmade jag med Fredrika efter skolan, sedan träffade jag Fanny. Vi åt pizza och världens bästa efterrätt. Igår var det miniliga i vby, tjejerna var så duktiga. Sedan var jag och kollade hockey i Spånga på kvällen. Åkte hem till Fredrika och kollade mello, myspys. Idag jobbade jag 10-15. Extremt lite folk och jag fick stå i pompan mest, så det var najs, tycker inte om att stå i kassan så mycket.. Kom hem här vid fyra och har inte gjort ett piss sen dess. Nu ska jag äta middag typ, dem andra är på hockey igen så jag ska äta ensam. Lite skönt ändå.. Ska byta om till myskläder och sätta påp mina högtalare. Måste plugga lite också och duscha. Haha har inte duscha sen i torsdags.... Mitt nya torrbalsam har räddat mig. Har gått och blivit förkyld också, så nu pausar jag från träningen ett par dagar tills jag blivit lite bätte. Min helg har varit helt okej i alla fall. Nästa helg hasr jag helgjour i skolan så då blir det inte mycket vila.. 
 
 
Hur god?


JÄTTE GOD!

2013-02-10 · 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback