Skriv din beskrivning här!

Måndag.

Hej på er!
 
Förlåt för dålig update men har vart äckligt trött under helgen. I toradags hängde jag och Fanny hemma hos mig. Vi åt jättegod sallad, sedan åt vi choklad och gelehjärtan och kollade på the notebook. Hon sov såklart kvar och det var apmysigt. På fredagen var jag i skolan som vanligt och sen åkte jag till gymmet och sprang lite. Lördag och söndag hade jag helgjour, det var helt ok. I lördags tränade jag efter och igår var jag och handla mat med mams och paps. På kvällen slingade mamma mitt hår också. Det blev mycket bra, man ser inte så mycket skillnand egentligen och det är bra tycker jag. De är samma färg liksom. 
Idag har jag såklart varit i skolan, slutade tidigt och åkte till gymmet. Vi körde basket på idrotten och jag kickade ass. Haha. Dock sträckte jag rumpan... Haha. Men det var superkul i alla fall! På gymmet gick det också bra. Körde ben, lite hatkärlek. Men det är skönt ändå såklart! Träffade Fannybus i Bromma och sällskapade hem. Imorgon och på onsdag är jag ledig för att jag har utv. samtal. Awesooome. Ska passa på att sooooova. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback