Skriv din beskrivning här!

Måndag igen...

Åhh vad seg denna måndag har varit!! Hände inget speciellt i skolan, åkte till gymmet efter och körde ben. Är helt slut nu och tanken är att jag ska gå en pw med puma.. hehe.
Har precis ätit ett brutalt gott mellis, flingor med vaniljyoghurt och ägg. Failade totalt när jag skulle koka äggen, först kokade jag två st, sedan gick det ena sönder så att äggvitan började åka ut, så då stoppade jag ned ett till ägg men då gick ju såklart det också sönder. Kunde dock äta dem ändå men då hade jag helt plötsligt tre ägg.. Stoppade dem trasiga på två knäckemackor och åt ett för sig själv. Sedan åkte såklart ägget av och ned i flingorna.. Åhh orkar inte, haha! Nu ska jag gå ut i alla fall. 
 
Lite måndagspepp..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback