Skriv din beskrivning här!

Måndagslista.

if you could choose your own super power, what would it be?
Hmm.. Flyga.

if you had 100 000 dollars to spend in one day, what would you spend it on?
Jag skulle nog åka till NY eller London och köpa allt jag vill ha. Massa dyra väskor, skjortor, jeans, skor, klänningar. Allt. 

if you could live in any decade, which would you choose?
Det här tror jag? 

what does your dream apartment look like?
En mysig soffa, fint kök med köksö, massa missoni överallt - filt i soffan, handdukar i badrummet, lakan i sängen, allt ska vara missoni. Annars vill jag nog ha rätt så vitt.. Inte så mycket grejer överallt. Städat!!! 

what made you scared as a child?
Jag var jätterädd för pedofiler och Michael Jackson.. haha! Var jätte mörkrädd också men det är jag ju nu också.. 

are there any movie characters you see yourself in?
Jo men kanske lite Shoshanna i Girls, lite Summer i 500 days of summer, lite Jess i New girl. Men alltså finns ingen som är på pricken som jag. 

if you could make your own fantasy family, who would it include?
Jag och Ryan Gosling skulle ha fyra barn och en massa hundar. 

three things you want to do before it’s too late?
Hmm.. Jag vet inte riktigt. Kommer inte på något som är försent att göra någonsin liksom.

how do you think your summer will be?
Jag tror att den blir bra. Jag ska besöka Barcelona första veckan, sedan ska jag jobba 4 veckor. Åka utomlands med Mami i slutet också. Sedan kanske jag åker utomlands med Fanny, kommer i alla fall umgås med henne en del tror jag, och Freddan såklart, mina  bästa <3. Blir säkert 1 vecka på semester i Sverige också med hela familjen. Blir väl en del poolhäng också. 

who do you tell your secrets to?
Fredrika, Fanny och mamma får väl veta en del också..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback