Skriv din beskrivning här!

En av de bättre dagarna!

Idag har jag umgåtts med Fannybus. Hon kom hem till mig vid tolv någon gång så vi catchade upp lite och sen åkte vi till Kista. Jag gav henne sin julklapp som var en ring med ett hjärta på som vi valde tillsammans, själva grejen var att det skulle vara vänskapsringar så jag köpte en till henne och en till mig själv och sedan satte vi dem på samma finger hihi. Så romantiskt, lol.. Sedan gick vi och fikade god fika på Espresso house och sen shoppade vi lite också. Jag hetsade på Fanny två tröjor trots att hon åker till Hawaii nästa vecka hihi. Kommer sakna henne bajsmycket. Dröjer tre veckor innan vi ses igen :( Köpte även lite grejer till mig själv men de visar jag imorgon ifall jag hinner.
 
 
 
 
 
 
Jag invigde min ögonskuggepalett jag köpte i seychellerna idag. Tycker det blev rätt bra ändå hihi. 


Åh, du är ju helt brun! Lylloo. Snygg tröja på första bilden förresten :)

Svar: Hihi jaaa :D Ja eller hur! :)
Emma Söderkvist

2013-01-05 · 00:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback