Skriv din beskrivning här!

Godmorgon.

Min första lektion vart inställd idag så jag börjar inte förrens kvart i elva. Så himla skönt. Har varit uppe sen halv åtta och hunnit äta lite frulle, gröt, ägg och ett stort glas vatten som vanligt. Ska nog lägga mig i sängen igen och läsa lite i min bok vi fick igår. 
Hade bara en halv lektion igår, så himla ovärt menmen. Idag är det öppet hus på min skola och jag har blivit utvald att stå där och guida och lite sånt. Lite nervöst men det ska nog gå bra. 
Var på gymmet igår efter skolan också, har så himla mycket träningsvärk i benen så att jag knappt kan gå. Samma sak idag. Men i allafall så körde jag mage igår, det gick bra, här är det jag körde.
 
20 min pw på bandet i uppförbacke.
200 situps.
3x12 leglifts
3x12 sneda leglifts
Plankan 1 min
Abdominal maskinen 3x15 med 31 kg.
10 min på cykel. (Skulle egentligen gjort 20 men mina ben gjorde så ont) 
 
Nästa gång jag kör ben, vilket blir imorgon, tänkte jag skriva vad jag gör då :) 
 
Kommer inte komma hem i mellan skolan och öppet hus men kanske slänger in något inlägg via nallen :)
Ha en bra dag!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback