Skriv din beskrivning här!

Idag.

Hej!
 
Har varit en bra dag. Åkte till praktiken vid halv åtta och idag var jag själv med veterinären på förmiddagen, det blev lite körigt men det gick bra ändå. Får vara med om massa spännande saker men har tystnadsplikt så får inte berätta något. Slutade halv fem och då åkte jag hem. Handlade riskakor och dricka på statoil och sen duschade jag på en gång när jag kom till Vandrarhemmet. Är supertrött eftersom att jag bara sovit cirka 6 timmar dem två senaste nätterna. Ska se på mästerkocken när det släpps på webben om en timme och sen ska jag nog försöka sova. 
 
Har precis ätit lite middag och under tiden pratade jag med älskade Fanny. Haha vi satte på face time så att vi såg varandra, jättekuuul! Skickade slängkyssar till varann när vi la på, min lilla wifey<3<3<3
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback