Skriv din beskrivning här!

Idag och igår.

Heej!!
 
Igår var det ju miniliga med tjejerna, dem var superduktiga och vann alla matcher! Weey! Sedan var jag på gymmet, det gick helt okej antar jag. Åkte hem och chillade. Gjorde ingenting speciellt. 
Idag har jag jobbat 10-15, har fått en extra timme så det är najs. Det gick bra där med, inte så mycket folk vilket var skönt. Sedan gick jag upp och bytte en odd molly klänning till en blus. Köpte jeans och letade efter en jacka på Zara men den fanns såklart inte. Åkte hem och handlade sushi till mig och mami. Har gått en prommis med Fredrika och Puma nu på kvällen, myyys. Imorgon är jag ledig så då ska jag verkligen sova uuut och sedan gymma. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback