Skriv din beskrivning här!

JULI

Hej på er!
 
Sjukt länge sen jag skrev!!! Har i allafall fått sommarlov och haft det i snart en månad, det har gått väldigt snabbt! Just nu går jag i sommarskola och jobbar på St:göran. Står i köket på en av avdelningarna, riktigt nice. Skolan slutar på fredag och sen jobbar jag helgen + tre dagar veckan efter sen åker jag till Bästkusten med familjen, ska bli så hääääääärligt! Mer i sommar ska jag till London med Fanny och Kroatien med mamma. 
 
Idag har jag gått i skolan som jag gjort varje dag. 2h om dagen 5 dar i veckan men på fredag är det somsagt slut! Sjukt skönt! Sedan kom jag hem och käkade lunch och efter det körde jag till stallet och red med Fanny, de var supermys som vanligt. Sedan körde jag hem (övningskörde såklart, inget körkort än...) Sitter och väntar på middag och sen ska jag plugga.. Nu ska jag jobba i fem dagar framöver. 16-20 på vardagarna och sen 7.30-14 på helgen. Fanny jobbar samma tider fast på en annan avdelning så det är nice. 
 
 
Badade när jag kom hem första gången de här sommarlovet typ.. hehe, busy woman. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback